lördag 22 oktober 2011

Hurra!

Idag fyller Figo år! Tänk att han redan är 4 år. Jag som har honom som min lilla valp ännu ibland ;-)
Vad kunde då passa bättre än en liten present. Efter lång övertalning av en make som inte har mycket till övers för teknikprylar, så fick jag i allafall köpet i hamn. En gps med hundspårning. Skämtar så klart när jag säger att det är en Figo-present, men det var onekligen lite kul att vi köpte den precis idag.

Jag tror vi närmat oss varandra i denna fråga. Vi plockar lite av mina argument och några av hans och vips har vi ett alldeles eget "avtal" gällande användandet av en astro. Prylen är bra att ha många gånger, men vi har lovat oss själva att inte "missbruka" den. Jakten ska fortfarande vara avkoppling i den enkla naturen, inget teknikinferno.

4 kommentarer:

  1. Men hipp hurra! Krama om lilla Figo från oss :-) Tyckte det var du och nämnde jubilar vi såg idag när vi åkte från byn, ute på en liten promenad runt 19?
    Hursom, vi borde ses och sladdra vid tillfälle! Vi kan ju inte bara träffas vid möhippor och bröllop?! ;-) Där får man inte mkt sagt.
    Ha det så gott och ha så kul med nyförvärvet!! :-)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Japp, visst var det jag. Tänkte nog att det var ni som svängde ut från infarten hos O&B.
    Absolut!!! Vi borde verkligen träffas!!!
    Snygga bilder på din familj, riktigt fina!

    SvaraRadera
  3. O&E ska det ju vara... men du fattade nog ändå ;-)

    SvaraRadera
  4. Haha, ja, jag fattade trots min hårfärg ;-)
    Ja, visst blev bilderna sjukt bra! Hon är verkligen en duktig fotograf. Även om hon är på amatörsnivå- eller har en egengjord studio hemma iaf- så är hon bättre än många som livnär sig på fotografyrket :-)

    Ha en skön vecka till veckan!
    Kram

    SvaraRadera