onsdag 5 januari 2011

Eufori

Jag är så bubblande glad så det kan ni aldrig föreställa er!
Idag har jag fått beviljat det utbildningsstöd som jag ansökt om och som var förutsättningen för att jag ska kunna gå barnmorskeutbildningen. Som om det inte vore nog, så får jag på köpet även resor, logi (till viss del) samt litteraturkostnader betalda. Jiieeeeh!!!! Nu går jag omkring som på små rosa moln medan mina arbetskamrater säger att dom inte vet om dom ska skratta eller gråta. För det är klart, min framtids dagar på detta arbete är ju räknade. Men har man en dröm måste man följa sitt hjärta... och det är vad jag gör nu.

7 kommentarer:

  1. Åh, vad kul. Jättegrattis och lycka till med studierna.

    Kramar
    Agneta

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis. Vad glad jag är för din skull. Kramar från Åsa

    SvaraRadera
  3. Så kul!! Stort grattis.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Grattis!! Sååå roligt! Kram / Helena

    SvaraRadera
  5. Härligt! Stort grattis! Det är klart att du ska följa ditt hjärta och din dröm.
    Kramar från oss i Ås

    SvaraRadera
  6. Tack alla som gläds med mig!

    Kramar till er!

    SvaraRadera
  7. GRATTIS- fy så jäkla roligt!! Jag förstår dina arbetskollegor som glädjs med dig men ändå vill ha dig kvar :-)
    Är jätteglad för din skull!
    KRAM

    SvaraRadera