fredag 9 juli 2010

En trogen vän

Det blir dåligt med uppdateringar här på sidan nu. Jag jobbar ännu en vecka till innan jag går på semester. Det ska bli så skönt, jag behöver det verkligen nu. Tycker inte om att klaga men jag har det rätt tufft på det personliga planet. Ibland känns livet orättvist och smärtsamt men man måste fortsätta leva och se det positiva och vackra som finns runt omkring oss. Jag har en fantastisk man och tre härliga barn. När jag vaknade i natt och vände mig i sängen, kände jag en nos på min underarm och sedan en liten slick. Det var Figo som sedan någon vecka valt att alltid sova på golvet vid min säng. Han tittade upp på mig med sina bruna ögon som om han ville säga till mig Du kan vila tryggt, jag finns här brevid dig i fall du behöver. Nej så är det förstås inte, men det är en gåva att ha en trogen vän vid sin sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar