tisdag 28 december 2010

Morsan klipper till

Emil fick plötsligt för sig att jag skulle klippa honom kort. Han ville förändra sig och nu skulle det bli snaggat istället för rockabilly. Jag var i stort sett klar med frisyren när jag bara skulle dra några drag med klippmaskinen uppe på huvudet en sista gång, för att få bort de sista spretande stråna som stack upp. Två snabba drag hann jag med innan jag insåg mitt misstag. Shit, jag hade munstycket inställt på 5 mm!!! Ja, nog blev slutresultatet snagg alltid. Men så här i efterhand, min grabb passar ju i alla frisyrer. Med eller utan hår, han är lika snygg vilket som. Bedöm själva













Ovan: Efter besök hos frissan
Till höger: Efter besök hos "Salong morsan" ;)




Jaja, grabben är nöjd. Det är väl huvudsaken.

2 kommentarer:

  1. Så snygg han blev, men visst har han dina ögon men är lik Ted? Kram

    SvaraRadera
  2. Snygg kille! Passar i alla frisyrer, men ser väl lite mer vuxen ut i snagg. Ingen nackdel i den åldern antar jag.
    Kram

    Barbro

    SvaraRadera