söndag 20 februari 2011

Grattis Saga!

Idag fyller Saga 9 år, grattis gumman! Jag minns dagen hon föddes, en av mina lyckligaste dagar, som om det vore igår. Tiden går fort, det märker man nu framför allt på barnen. Själv är man ju konserverad i samma tidsålder sedan tiotalet år tillbaka ;-)


Igår var vi på svågerns 40-årsfest. Det märktes att senaste årets sista slantar definitivt inte gått åt till inköp av senaste modet. Jag letar febrilt i garderoben men där ligger plagg på plagg som avslöjar att jag inte är något modelejon precis. Ullunderställ, microunderställ, friluftsbyxor, bomullströjor och toppar vittnar om att jag trivs bäst i funktionella plagg. Längst in hittade jag till sist en klänning som säkert hängt där alldeles för länge. Min enda förhoppning var att den var så pass föråldrad att stilen kommit igen, så att säga. Vi kom oss iväg på festen och trevligt hade vi, oavsett om festblåsans bäst före datum passerat för flera år sedan.

3 kommentarer:

  1. Hälsa och gratta Saga från oss!! Kram från Helena & Co

    SvaraRadera
  2. Hoppas saga får en underbar födelsedag...Grattis önskar vi från Öjebyn:)

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott till Saga!

    SvaraRadera