onsdag 17 mars 2010

Glömsk matte

Nu har jag gjort det igen! Hade fullt upp här hemma när Figo pockade på uppmärksamhet med sitt oande. Jag släppte ut honom på baksidan för jag hade inte tid att gå med hundarna just då. Sedan fortsatte jag med städning, eller kanske röjning ger en mer sanningsenlig bild ;). En lååång stund senare hör Ted ett mystiskt läte från altanen. Där står Figo och hoppar mot fönsterrutan, upp och ner, upp och ner. Jag hade alltså glömt honom där ute. Stackarn undrade väl om vi aldrig skulle släppa in honom igen. Jaja han är ingen rymmare i alla fall. Matte sa "bara gården", och då är det bara gården... tills man blir insläppt :)

1 kommentar:

  1. Du är inte ensam om det, jag brukar nästan alltid glöma dom när jag släpper ut dom. Det slutar alltid med att dom hoppar upp med tassarna mot fönstret. Kram från åsa

    SvaraRadera