onsdag 17 mars 2010

Trött

Igår hände inte mycket på hundfronten hos Nilssons. Glömde till och med bort att ge hundarna middagsmaten, det fick bli kvällsmat istället, så helt utan blev dom inte (till mitt försvar måste jag säga att Figo faktiskt inte sa till att han var hungrig. Det brukar vara svårt att "glömma" honom). När jag kom hem lite sent igår var det bara att skjutsa till karateträning sen hem och fixa någon middag. När ugnspannkakan var klar var det bara att åka och hämta från träningen. Efter middagen (eller ska man kalla det kvällsmat) förflyttade vi oss till TV:n och Mästarnas mästare. Tisdag kväll får Saga och Liam "dispans" att vara uppe för att se det programmet.

När jag sedan följde Liam till sängen sa han att det var länge sedan jag låg med honom, så jag kröp ner under täcket en stund. Vi hade så mysigt och det dröjde inte länge förrän Liam somnade. Vad värre var, även jag drog iväg! Vaknade med ett ryck vid 22-tiden av att telefonen ringde. Ja, det var den tisdagen det. Det var ju bara att gå och borsta tänderna och krypa ner i sin egen säng... och inte hade jag några problem att somna om heller. Måste ha legat efter med sömnen, men nu känner jag mig riktigt pigg och alert.

1 kommentar:

  1. Man kan ju inte alltid vara på topp med hundarna! Så skönt att somna med lillkillen det har man ju gjort många gånger....det är bara så mysigt!!! Kram

    SvaraRadera