onsdag 31 mars 2010

Skönt att vara hemma igen

Åh, så skönt. Har precis kommit hem från Umeå. Har ju varit där med min mamma som nu opererats med ett lyckat resultat. Det har verkligen varit dagar fyllda med oro och ängslan. Men nu blickar vi framåt och hoppas och tror att det bara ska bli bätttre.

Hoppas också att morgondagen ska bjuda på lite härligt vårväder. Då blir det lite hundaktiviteter, det behöver både jag och hundarna nu. Ted har ju förstås kört drag med dom så dom har inte bara stått hela dagarna. Men den här träningsbiten med lydnad och jaktdressyr, den lämnar han mer än gärna över till mig... och jag tar mer än gärna den biten. Det är ju det roligaste man gör med hunden.

Nu ska jag krypa ner i soffan brevid min man som varit hemma och tagit hand om sjuka barn när jag varit med mamma i Umeå. Nu är barnen friska och mamma på bättringsvägen. Skönt att vara hemma igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar