fredag 26 mars 2010

Plötsligt känns allt annat oviktigt......

Allt vad hundar och hundträning känns fjärran i tankarna just nu. Min mamma har fått en hjärtinfarkt och ligger just nu på hjärtintensiven i Umeå. Mina tankar finns hos henne hela tiden. Inte ens en skidtur på isen med mina nya turskidor kändes roligt.... men man fick i alla fall rensa tankarna en stund. Ville bara skriva detta, för alla er som kanske undrar varför det plötsligt blivit så glest mellan inläggen här på sidan. Det bara blir så när allt annat plötsligt känns oviktigt.

5 kommentarer:

  1. Fyyy vad ledsamt!!!
    Tänker på er!!

    Kramar till er alla!/ Helena & Krille

    SvaraRadera
  2. Mina tankar är med dig och jag håller tummarna för att det går bra.

    Kramar,
    Agneta

    SvaraRadera
  3. Lider med dig hoppas hon blir bra snart.
    Kramar till er alla från oss.

    SvaraRadera
  4. Tänker på er.
    Kram. / Veronica

    SvaraRadera
  5. Nej så trist! Hoppas och tror att allt ska gå bra!
    Kram
    Barbro

    SvaraRadera