måndag 22 november 2010

Ett ljus är tänt

Idag har jag varit på utbildning via jobbet. Det var en givande dag. Ikväll medan Liam var på innebandyträning åkte jag till kyrkogården och tände ett ljus för mamma. Hon skulle ha fyllt 66 år idag och det känns så konstigt och tomt att hon inte finns här. Jag saknar henne oerhört och det är en självklarhet att ett ljus ska brinna för henne idag. Här hemma har jag också tänt ett som ska få lysa hela kvällen till hennes minne.

Obs! Bilden lånad från Google

4 kommentarer:

  1. Jag förstår att det känns tungt!! Styrkekramar! /Helena

    SvaraRadera
  2. Förstår att saknaden är stor, helt vissa dagar. Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Undrar vad ordet helt kom??? Vorre det inte mysigt med en liten Vorsteh Valp i huset??? Dom är ju så söta och tjuriga och att dom har nästan damp dom två första åren:)

    SvaraRadera
  4. Skickar en kram, känner igen känslan av tomhet.
    /Elin

    SvaraRadera