måndag 8 november 2010

Kvällsrapport

Figo verkar verkligen vara på gång. När jag kom hem från jobbet mötte Saga och Liam upp i hallen. Liam berättade uppgivet att Figo minsann tuggat sönder hans stora fina garntofs han gjort på fritids. Det låg små garntrådar över hela golvet. Inte nog med det, hundeländet har tuggat i sig en träslev också. Det luktar flashbacks lång väg. När han var mindre var bus och hyss vardagsmat, men nu är det länge sedan. Men han var foglig så det förslår under kvällspromenaden. Kanske var dråpligheterna bara ett litet hjärnsläpp... men någonting säger mig att så inte är fallet.

1 kommentar:

  1. Ja dessa hundar....i dag när jag gick ner för att hänga upp tvätten och när jag kommer upp efter 10 minuter så går jag in i vårt sovrum. I vår säng står Alma med ett potatismjöl packet som hon har fått upp och äter av, så mjöl fulla sängen. Slevar går det som smör i solsken här:/ Men nu är hon så söt när hon ligger och sover vår busiga yrväder:) Men vissa dagar är dom gratis eller hur?

    SvaraRadera