måndag 7 december 2009

Styrktjärn

Idag är jag hemma med Saga som är sjuk. Hon har blivit förkyld och hostat sig igenom natten. Jag vet inte vem som var tröttast på morgonen, hon som hostat eller jag som hört på eländet.
Jag passade på att gå i skogen med hundarna den lilla stund som ljuset visade sig. Jag gick till mitt favoritställe, Styrktjärn. Man går in i skogen och går ca 2 km, då kommer man fram till en tjärn. Det är så rogivande och själavårdande där ute. Jag brukar säga till Ted att det är mitt drömställe att bo på. Tänk ett litet hus där ute mitt i skogen men ändå inte så långt från civilisationen. Jag tror att hundarna i allafall gärna skulle flytta med mig dit.

Figo, mattes stjärna, med snus under läppen... som vanligt

Bosco luktar efter spår i snön

Åh så skönt att gnida sig i snön

2 kommentarer:

  1. Åh, så fina bilder på hundarna!!
    Kram / Helena

    SvaraRadera
  2. Så fina vinterbilder på hundarna!!kram/ Veronica

    SvaraRadera