fredag 18 juni 2010

Kort skogstur

Ikväll har vi varit en tur till skogen med hundarna, men guuud vad mygg det är! Det är länge sedan det var en sådan här myggsommar, men då har ju fåglarna i allafall gott om mat. Hade tänkt träna lite men det blev bara en rask promenad för man behövde inte stå stilla så värst många sekunder innan det var ett grått moln av surrande mygg omkring en. Nej, vi får ta nya tag imorgon istället. Nu har jag startpistolen laddad och klar. Imorgon blir det stopp-träning för Figo-liten och joggingtur för matte :)

Hjortronen blommar för fullt. Plockade en liten bukett till min mamma. Hon älskar hjortron men kan inte ta sig ut i skogen själv längre

3 kommentarer:

  1. Blir spännade att följa om det funkar med stopp och skott!!! Men det tror jag på. Mygg ja det är bara förnamnet , som jag har kliat mig på mina fötter i natt av alla myggbeten. Kram på er...

    SvaraRadera
  2. Visst är det trist med dessa mygg! Har inte varit i skogen med Liva på flera dagar p.g.a dom.
    Lycka till med fortsatta träningen med duktiga Figo och ha en skön helg.
    Snart är det semester. Härligt!!
    Kram / Veronica

    SvaraRadera
  3. Ja, snart är det semester! Fast jag har sen i år, så jag går inte på förrän 19 juli.
    Men det ska bli så skönt, jag känner verkligen att jag behöver ledighet nu.

    SvaraRadera