söndag 27 juni 2010

Mycket motor

Då var midsommarhelgen förbi. För hundarnas del har det varit ganska slappt. Ingen mental träning men en och annan motionsrunda, annars mest bara lata sommardagar. Imorgon är det hundträff, kanske jag får med mig Ted och Bosco också. Vi får väl se.

 Saga är midsommarbrud. Hon satte även 7 blommor under kudden, men jag vet inte om hon drömde om någon annan än pappa (hon är pappas flicka!)

Midsommaraftonens förmiddag gick i motorernas tecken. Barnen (både dom små och dom vuxna karlarna) körde motorcross och fyrhjuling. Jag tror alla tyckte det var lika roligt. Själv stod jag som åskådare och fotade.

Liam i full koncentration innan han gasar iväg

Terrängkörning är lite svårt men kul tycker grabbarna

Emil provar köra fyrhjuling på planen

Saga får åka med pappa. Vad hon tycker om det, är väl klart?

Sorry älskling! Men jag kunde inte låta bli att lägga ut bilden. Man blir visst aldrig för stor för att köra cross

Hundarna är verkligen inne i en bra period. Jag tycker Figo håller sig i ständig kontakt med mig. Men vad som är nästan än roligare, är att Bosco har förändrats ganska mycket på bara ett par månader. Han är så mycket lugnare och bryr sig mindre om vad som händer runt omkring i området. Hoppas det håller i sig. Nej nu ska jag gå och vara social med övriga familjen. Imorgon stundar vardagen med arbete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar