torsdag 24 juni 2010

Med önskan om en trevlig midsommar!

Med denna bild vill jag önska er alla en riktigt skön och trevlig midsommarhelg. Bilden är från i fjol, kanske det blir någon ny imorgon 

Vi firar dagen hemma på gården med goda vänner. Dagens höjdpunkt blir kanske midsommarstången. Ted har uppfattningen att en midsommarstång aldrig kan bli för stor. Men så går man också hela sommaren och vrickar foten i hålet som blir i gräsmattan efter den. Stången kan nämligen vara flera meter hög, rena Bosse Larsson modellen. Ibland känner man sig som i grevinnan och betjänten, bara det att jag inte snubblar på ett tigerhuvud, utan i en krater. Det skulle ju i och för sig vara lätt att fylla igen hålet, men då blir ju tillvaron lite mindre spännande.

Ps. 
    Gissa vem som ligger och värmer mina fötter nu?

3 kommentarer:

  1. Trevlig Midsommar på er alla....vad?...inte kan det vara Figo som ligger i sängen eller soffan???!!!;)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild, få se om jag härmar dig och gör en krans till mina vovvar.Det var ju så gulligt!
    Ha en riktigt fin midsommar helg.
    Kram/ Veronica med flock

    SvaraRadera
  3. Men vilken fin midsommarbild!! :)) Ha en fortsatt härlig sommar! Mvh Anna-Lena och gänget

    SvaraRadera