tisdag 16 juni 2009

Sjuk

Idag kände jag mig inte kry på morgonen. Under arbetsdagen blev jag tröttare och tröttare. Halv tre flexade jag ut, då orkade jag knappt stå upp längre, än mindre prata med människor som ringt för att rådfråga om sina åkommor. Tur jag har en fantastisk man som gjorde middag och sedan ställde sig och bakade mjukkaka medans jag bäddade ner mig i soffan. Jag fick snabbt sällskap... två varma hundar kröp ner tätt intill och värmde upp hela min febriga kropp. Figo uppvaktade mig till en början med hopp om en promenad eller liknande, men han förstod ganska snabbt att jag inte skulle tillmötesgå honom den här gången.
Nu har Ted och Liam åkt till farmor och farfar då Liam bestämt ville dit och trösta farmor då en av deras 4 katter oförutsägbart hittades död i morse. Så tråkigt, lilla Mini som var så fin, nu gör han sällskap med alla tidigare djur i katt- och hundhimlen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar