söndag 2 maj 2010

Figos charmoffensiv

Frieri till matte med lite härligt settersnack

Nä hä, det gick inte hem den här gången...

...men kanske om jag bara smyger mig fram och ser söt ut då?

Nä häpp, inte då heller. Då hälsar jag på brorsan i hans bur istället

En tanke slog mig idag. Jag har inte tränat med Figo sedan vi var på fjällträningen förra helgen! Självklart har han fått motion, men det jag menar är träning på annat sätt, mer mentalt. Ja ja, det är nog ingen större skada skedd. Vädret har ju inte direkt bidragit med dragningskraft att bege sig ut. Mest bara regn och rusk hela veckan och själv har jag inte varit i toppform heller. Det är min dåliga nacke och rygg som gjort sig påmind igen. Men nu blir det snart en cykeltur så dom får både rastning och motion.

2 kommentarer:

  1. Så fina bilder på Figo och Bosco!!!

    Kram / Helena

    SvaraRadera
  2. Jag tror säkert Figo är ganska nöjd med att bara ligga och mysa med Bosco också. Du behöver inte ha dåligt samvete för att du inte tränar alltid. Grattis förresten till en lyckad fjällkurs! Det ser jättebra ut med Figos framsteg. Vänta bara tills i höst!!

    SvaraRadera