söndag 16 maj 2010

Knockad av värmen

Sitter just nu i skuggan av markisen ute på altanen och njuter. Sommarvärmen har knockat oss, vi har i skrivande stund +23,3* i skuggan. Hundarna har fått lata sig i hundgården hela dagen. Jag tror jag ska ta en lång kvällspromenad när det börjat svalna av lite, men som det är nu mår dom nog bäst där dom ligger, i skuggan.

Imorgon väntar arbetet igen. Jag känner mig bättre i axeln men måste nog medge att det inte blev bättre efter gårdagens bravader i utställningsringen. Hade faktiskt svårt att sova inatt på grund av värken. Hoppas bara att jag pallar med jobbet nu. Imorgon blir jag upphämtad av svärmor efter jobbet. Vi ska åka till tropikbadet på Piteå Havsbad. Farmor och barnen ska väl åka vattenfall och rutschbanor... men jag ska nog parkera mig i bubbelpoolen och hoppas på lite kurering för axeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar