onsdag 28 april 2010

Förevigad stilstudie

Om du vill se fler bilder från fjällträningskursen, så ligger det nu ute bilder på http://www.snfk.se/. Det verkar som att jag och Figo fastnat på flera av bilderna. Som kännetecken kan ni titta efter kvinnan i ljusgrå täckväst. Fotografen Sara var framme med kameran både här och där. Hon hann t.o.m. föreviga min stilstudie ner för en brant. Det såg nog inte riktigt klokt ut, för alla som kommit ner före skrattade gott åt min säregna stil. Till mitt värdiga försvar måste jag ändå säga att jag var en av få som faktiskt lyckades hålla mig på benen hela vägen. Om ni hittar igen bilden så kan ni göra er egen bedömning :o). Ja herregud! Men roligt var det.

2 kommentarer:

  1. Hej Maggan!

    Vi träffades på kursen i helgen. Hittade hit av en slump. Fin blogg, kul att läsa om era hundar. Figo är en jätteduktig hund.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Klart godkänd stil :-)
    Stort grattis till Figos framgångar också i helgen.

    Kram
    Agneta

    SvaraRadera