tisdag 27 april 2010

Nu får vi blicka framåt

Fortfarande två dagar efter hemkomsten från fjällen går jag omkring och är bara så nöjd! Inför kursen hade jag en inre lite hemlig önskan om att få se Figo i ett stånd men vågade inte hoppas på det. Han har en sjudundrande motor, det fick jag se efter vi var i fjällen förra omgången, och fågelintresset är ingen bristvara. Nu går säsongen mot sitt slut och skidutrusningen ställs undan. Det är med lite blandade känslor. Självklart längtar jag efter sommarens sol och värme, men samtidigt kändes det som att det roliga just börjat. Men nu får vi blicka framåt mot våren och sommaren och allt vad den kan komma att föra med sig i träningsväg. Det blir i allafall åtminstone vattenapport. Men när nästa höst och vinter kommer får ni se upp, för då kommer jag och Figo... och vi kommer att vara på gång, för nästa säsong ska bli Figos år (det har jag och Figo kommit överrens om).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar