fredag 1 maj 2009

Brustna löften?


Var ute och cyklade med hundarna på förmiddagen. Vi ska nog införskaffa en (eller två) cykelspringer. Nog skulle det vara skönt att kunna hålla båda händerna på styret. Speciellt som Bosco inte alltid uppför sig oklanderligt vid möten med andra hundar.

Apropå cykling så får jag ofta ett infall denna årstid. Jag har nog under ett par års tid sagt till Ted att jag under sommaren skall börja cykla till jobbet (11 km enkel väg). Än har jag inte fått det till att bli en endaste gång. Förra hösten, när cykelsäsongen var över, sa Ted "älskling, var det inte du som skulle cykla till jobbet i sommar?" Jag svarade "vem har sagt att det var denna sommaren jag menade?" Det är nog bäst att jag inte pratar så högt om cyklingen i år... men nog skulle man ta sig i kragen och göra ett försök *ler*.

Har tidigare inte förstått mig på att människor kan vara rädda för hundar. Jag vet ju att det inte finns någon logik i fobier men hur kan någon se något farligt i mina ögonstenar? *skratt* Visst ser dom beskedliga ut när dom leker? *as-skrattar*

Är det så här hundrädda ser på mina älsklingar?

1 kommentar:

  1. Heeeej Maggan!!! =)
    Vilka fina bilder du lagt upp på vovvarna! Tja, de ser ju kanske inte så lugna och snälla ut på just denna bild, men man vet ju hur goa de är!
    Hoppas ni hade en mysig Valborg! =)
    Idag jobbar "Earl", och jag skulle i flera timma nu putsat fönstren men har hela tiden hittat annat som varit "viktigare", nu senast att sitta lite på nätet, heheeee... Men nu får jag nog ta tag i det för han kommer hem på någon timme! ;o)
    Hälsa Trixet, kidsen & djuren! Vi måste ses snart! =)
    Kram "Therrace"

    SvaraRadera