måndag 18 maj 2009

Skogspromenad

Efter att barnen (de mindre) lagt sig tog jag och Ted en skogspromenad med hundarna som fått stå i hundgård hela dagen. Vi stannade till vid tjärnen på Hedvalla där det simmade gräsand. Jag var så trött innan vi gick ut. Hade helst stannat inne och gosat ner mig i soffan men Ted övertalade mig att följa med. Tur var väl det för det var otroligt vackert ute ikväll och väldigt avkopplande att rensa tankarna efter en lång dag på jobbet.

Härligt att få komma ut efter en dag i hundgården

Figo spanar efter gräsanden som simmar där ute

1 kommentar:

  1. Hej och tack för gästboksinlägget!
    Så trevligt att ni är nöjda med er Åshamrashund och att ni kan tänka er en till så småningom. Ni är välkomna tillbaka!
    Sen måste jag säga än en gång att det är en väldigt trevlig blogg om er vardag med barnen och hundarna. Jättefina barn har ni också. Det var så trevligt att läsa om Emils framsteg i skolan. Han har tydligen fått kämpa och det kommer han att ha igen resten av livet. Det är de som inte har fått allt gratis utan måst kämpa som blir framgångsrika i vad dom tar sig för! Man växer också som människa om man får höra att man är duktig. Jag förstår att ni är stolta föräldrar.
    Som sagt en trevlig och underhållande blog!
    Kram
    Barbro

    SvaraRadera