söndag 10 januari 2010

Kan det bli bättre?

Vilken härlig vinterdag det varit idag. Jag har en snäll man som vallade skidorna åt mig. Sen bar det iväg med mig och Figo. Faktiskt gick det oväntat lätt idag, bra före, inga mördarbackar och trevligt sällskap :). Kan det bli bättre än så här? Ja, nog kan flera saker bli bättre, som konditionen, tekniken, armstyrkan, benstyrkan, frånskjutet.... men bortsett från det så... Nej, jag njöt i fulla drag och längtar redan till nästa sväng vi får, jag och Figo.

2 kommentarer:

  1. Vi har ju haft kanonväder i dag och håller med att det är super kul att åka skidor. Har nästan fått blodad tand och vill bara fara och åka mer och mer:)Kramar från Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej, nej det var faktiskt så att jag kommenterade igår:) Hittade inlägget när jag sökte på vorsteh på bloggar! Därav att jag kommenterade ett decemberinlägg! Låter som att ni haft en härlig dag ni också

    SvaraRadera