tisdag 19 januari 2010

Funderingar från sjuksängen

Sedan jag startade upp med bloggandet har det aldrig gått så länge mellan inläggen som denna gång. Det beror inte på att jag tröttnat på denna idé, utan helt enkelt på att jag sedan i helgen legat till sängs i frossa och feber. Hela min kropp har känts som en krackelerad porslinsvas. Jag har inte haft en tanke på hundträning, än mindre på att blogga. Så fort krafterna kommer tillbaka ska jag köra lite inomhusapport med Figo. Det är i alla fall vad jag legat och funderat på, dessa dagar under täcket och filten; Intressant att se om glädjen finns där ännu, fint paketerad sedan vi avslutade på topp i höstas (som på bilden)

3 kommentarer:

  1. Krya på dig och hoppas du är snart frisk som en ärta!!! Här har jag fullt upp med tokiga löptikar som härjar hela tiden. Kramar från Åsa

    SvaraRadera
  2. Hallå!

    Hoppas att du kryar på dig!

    Själv så kommer jag åxå att ta paus i bloggandet....men för mig blir det nog ett längre tag, vi ska lämna in datorn uppe för att "uppgradera och rensa" den...och med våran kunskap ang. datorer *ler* så tror vi att den bärbara måste kopplas om på nåt sätt...och det lär inte vi klara av för på detta område så har vi verkligen tummen mitt i handen!!

    Jaja, det kanske blir lite mer nytta gjort här hemma utan datorer...man får se det från den ljusa sidan!

    Ha det så bra!
    Kram / Helena

    SvaraRadera
  3. Krya på dig!!!
    Jag min lata rackare får inget gjort på vår hemsida fast jag inte är sjuk och fast det finns massor att skriva om. Vi har en löptik hemma, lilla Taiga, och en annan på gång, Coco. Båda ska paras och Taiga har en liten friare hemma sen ett par veckor. Nej, jag måste bara ta mig i kragen snart. Men det är enklare och framförallt roligare att läsa i din blogg. Jag skrattade högt (som vanligt) när jag läste om butiksbesöket med rubriken Pinsamt. Om jag vore farbrorn som blev påkastad skulle jag bara tycka att det var trevligt med en vuxen kvinna som kastar frukt omkring sig. Även om det nu inte var så.
    Så jag har saknat det lilla uppehållet. Välkommen tillbaka!
    Kram
    Barbo

    SvaraRadera