onsdag 19 augusti 2009

Ibland får man nöja sig med det lilla

Jaha, typiskt. Min mobil ringde på jobbet... fick frågan om vi kunde hoppa in och köra till Emils fotbollsträning ikväll. Ja, vad skulle jag säga. Kunde ju inte gärna säga nej... men nog hade jag hellre stannat hemma och tränat lite med Figo.

Jag slog två flugor i en smäll, Figo fick följa med till träningen. Först gick vi en promenad och tränade lite enkla kontaktövningar. Sedan satt vi och tittade på det som var kvar av träningen. Då blev det lite stadgeträning. Som jag sagt tidigare, ibland får man nöja sig med det lilla. Ikväll var en sådan kväll.

Imorgon börjar skolorna om. Emil börjar åk 7 och ska iväg på "lära känna läger" med övernattning på Fårön. Dom kommer från flera olika byar här runt omkring så det blir nya kompisar att lära känna, spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar