fredag 11 september 2009

Annorlunda halssmycke

Håller på att packa husvagnen. Vi ska och viltcampa över helgen, på samma ställe som Figo ställde sina första fåglar. Vi tänkte gå någon sväng för att se om vi kan få någon träningssituation. Just ja, jag har inte pipan på mig... måste fixa det omgående. Jag är nu mer nästan ett med denna visselpipa. Det har faktiskt hänt att en del frågat vad jag har för annorlunda halsband. Den som frågar verkar inte vara ute efter var dom kan få tag på en själv, utan mer förbryllad över hur man kan välja något sådant som smycke :o).

Hundarna står i hundgården och väntar. Dom verkar ha upptäckt att det är något på gång för dom ser till att hålla sig nära dörrsektionen. Kanske för att vara säkra på att inte bli kvar när vi hämtar dom.

Hade sms-konversation med en glad och lycklig Agneta igår kväll. Hon har nämligen lyckats ta sig till final med Fiona i Fjällpokalen! "Fiona-fräck" är kullsyster till "Figo-liten". Jag håller tummarna och hoppas att det ska gå bra även finaldagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar