tisdag 29 september 2009

Fikabesök

Nu börjar vädret vara mer normalt för årstiden, i morse var det is på bilrutan när barnen skulle iväg till skola och dagis. Men vilken härlig dag! Jag älskar verkligen hösten dessa klara dagar med hög kall luft.
Idag händer inte mycket på hundfronten. Ted jobbar dygn, Saga har dans och Emil karateträning ikväll. Måste passa på att åka in lite före träningen och ta bilder till körkortet som ska förnyas. Som vanligt är jag lite sent ute, har bara två veckor på mig innan mitt nuvarande är ogiltigt. Kanske jag hinner lite apportträning i alla fall innan middagsbestyren väntar.
Så härligt att få springa fritt. Den ena är mer galen än den andra.

Figo tjusig

Bosco ståtlig


Figo spanar ut över viken. Strax efter bilden togs hoppade han i, kanske han såg någon sjöfågel han skulle apportera ;o)

Fikabesök hos mormor och morfar... självklart bjuds det på nybakt äppelkaka även till "pojkarna", för mormor kan inte göra skillnad på sin dotter (mig) och två byrackor ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar