söndag 6 september 2009

Finsmakare?

Idag har jag tagit tag i något som hängt över mig hela sommaren... jag har tapetserat Sagas rum. Hon har valt sina tapeter helt själv (det är inget jag skulle välja precis) och är förmodligen en 7-årings dröm... blommor på rosa botten.

När jag står och rengör pensel och roller på toaletten kommer Figo in. Han har för övrigt gjort mig sällskap och övervakat mitt arbete en lång stund. För er som inte känner till Figo, kan jag meddela att han är väldigt innovativ :o). I alla fall, när jag står där ser jag något i ögonvrån. Figo närmar sig toalettstolen, sedan sticker han ner huvudet och tar sig en slurk ur den! Men usch!.. nog har han väl bättre vatten i hundskålen. Det verkar inte vara någon finsmakare vi har att göra med här. Nu blir det inga mer pussar på ett tag, snuskpelle.

1 kommentar:

  1. Eeeeeeeeeeewwwwwwwwww!!! :S Hahahaaa... Ha är för rolig den grabben!! :D Som sagt, några pussar är nog inte att rekommendera..! ;o)

    Kram & tack för tipsen ang. bredband! Imorn är det jag som ringer Tele2 och bokar! :p

    SvaraRadera