torsdag 3 september 2009

Smygreklam

Ikväll har Liam haft sin sista fotbollsträning för säsongen. Han avslutade med att göra tre mål, gissa om det var en stolt kille som gick hem efteråt :o). Nu laddar han för hockeyn som ligger honom än närmare hjärtat. Han har plockat fram hockeyutrustningen och spelar hockey i köket med kökssoffans ben som målstolpar.

Efter träningen kom en granne förbi. Hon undrade om jag ville följa med på en långpromenad. Det passade ju bra, då fick hundarna sin kvällsrunda. Figo har totalt charmat henne. Hon har skött om en engelsk setter för många år sedan och tycker mycket om rasen. Dom har funderat på att skaffa en själva. Jag kunde bara hålla med om att valet av ras är bra. Jag kunde inte heller låta bli att göra smygreklam för Sveriges bästa engelsk setter uppfödare ;o). Så vem vet, så småningom kanske det finns två Åshamrahundar i Rosvik.

1 kommentar:

  1. Halloj!
    Jag kan förstå att din granne blir sugen på en setter för Figo är verkligen fin!!
    Till och med jag skulle kunna tänka mig en om den var likadan som Figo är....ooops...du säger väl inget till Krille om detta....

    Kram / Helena

    SvaraRadera