lördag 19 september 2009

Förmiddagsträning

När jag var ute på förmiddagspromenaden hade jag apportbocken med. Jag passade på att träna mera apportsök med Figo. Det fungerar så bra med bocken nu. Han söker den både glatt och rappt. Nu känns det riktigt roligt att träna med honom, men jag anar (vis av tidigare erfarenheter :o) ) att det inte bara kommer att vara guld och gröna skogar framöver... men jag tänker njuta av framgångarna så länge dom varar.

Figo har precis fått kommandot apport och sätter av i bra fart...

... men vart är den? Kanske jag gjorde det för svårt. Jag fick åter säga "ja, apport"

Här har Figo hittat bocken under en snårig gran, så duktig!

Ser ni det jag ser... glädjen och farten?

1 kommentar:

  1. Hejsan.
    Härliga bilder som talar för sig själv.
    Det är lycka !!
    Kram/Veronica

    SvaraRadera