lördag 31 oktober 2009

Ändrade planer

Lille Liam, nu är han sjuk :o( igen. Förra helgen var han inte återställd efter influensan och missade både träning och Björnliga (sammandrag av seriematcher). Han var så besviken över det, men fick lite tröst när han fick höra att dom vunnit alla tre matcher. Nu på morgonen kom han och ville sitta hos mamma. Då kände jag att han var varm och ont i halsen har han också. Nu ligger han och sover och träningen som börjar snart missar han... för andra veckan i rad. Tur han hann friåka lite igår. Jag förklarade för honom att han inte kan träna när han är sjuk, men försök säga det till en som inget annat vill. Förhoppningsvis är han frisk nästa helg då det åter är matchdags.

Ute är det småregningt. Undra vad jag ska hitta på med hundarna idag, jag hade ju inga planer för dom idag. Kanske det blir lite linförighetsträning med Figo. Ted har klagat på att han drar i kopplet. För mig är det inget stort problem, jag har honom lös för det mesta. Men det är klart, jag vill ju att han ska fungera ändå. Ja, så får det bli. Idag blir det lite allmän lydnadsträning, fågeln är ju ändå nedfrusen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar