onsdag 29 juli 2009

Tips från coachen

Ikväll har det blivit så lite träning att det nog knappast räknas. Ett kort apportpass med apportbocken och sedan några kast med dummien. Jag orkade bara inte mer.

Vad jag däremot orkade och hade hade lust till, var ett telefonsamtal till uppfödarna. Det blev ett långt, trevligt samtal först med Barbro och sedan även med Leif. Jag fick som vanligt väldigt många bra tips som jag nu ska försöka omsätta i praktiken.

Jag har funderat lite och kommit fram till att egentligen är Leif Figos personlige tränare *ler*... ja, det är ju jag som tränar honom, men det är ju Leif som coachar (träningstips för Figo och peppning till mig). Inte illa, en alldeles egen coach... och inte har jag betalat ett öre för det (förutom telefonräkningen då) *skratt*... man är ju inte dummare än man gör sig, så jag tackar och tar emot ödmjukast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar