måndag 27 juli 2009

Vi kompletterar varann bra...

Så skönt att första arbetsdagen är över. Det var jobbigt att åka iväg på morgonen men nu känns det som vanligt igen. Hej och , jobba på... man ska väl vara glad att man faktiskt har ett arbete att gå till, ett man trivs med dessutom.

Blev bjudna på middag hos svärmor och svärfar så det var bara att styra bilen mot deras hus efter jobbet, inte illa alls. Ikväll har det bara blivit lite stanna-träning med pipan för Figo. Det fungerar ganska bra, men som sagt är det oprövat på vilt än så länge... så man ska väl inte vara så kaxig *ler*. Kanske hinner jag fram med apportbocken eller dummien en sväng också. Jag har legat av mig lite. Tidigare tränade jag strikt varje dag... och senaste veckorna har jag hoppat över någon dag då och då. Fast det är klart, efter två-tre månaders träning måste man ju få ha en liten svacka även som matte. Figo har ju haft en svacka i två-tre månader och nu kommit upp sig... så man kan säga att vi kompletterar varann bra, liten och jag *skratt*.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar