torsdag 4 februari 2010

Fjällträningskurs

Jag har anmält Figo till en fjällträningskurs i april. Det är lokalklubben som anordnar den. Endast tolv platser men medlemmar och unghundar får i första hand plats. Medlem är vi ju, undrar bara hur länge man kan hävda att Figo är unghund. Det börjar väl vara lite väl optimistiskt att säga det längre :D. Jag hoppas verkligen att vi kommer med för det verkar vara en bra kurshelg till ett vettigt pris. Vi har ju heller aldrig varit i fjällterräng med honom så det skulle vara mycket spännande att se hur han beter sig där. Underbart att kunna se honom på fjället, inte bara höra honom i tät skog ;o)

3 kommentarer:

  1. Jättebra om ni kommer iväg på den kursen! Vi håller också på att planera en träff för våra valpköpare i F-kullen. Men den blir i mars. Återkommer om den och hoppas att ni kan vara med även där.
    Kram
    Barbro

    SvaraRadera
  2. Åh vad glad jag blir!!! Vi kommer om jag så ska åka skidor ner till er!!!

    Kram Maggan

    SvaraRadera
  3. Jag håller tummarna för att ni kommer med på kursen där uppe och ser fram emot att se er i mars :-)

    Kram,
    Agneta

    SvaraRadera