torsdag 18 februari 2010

Morgan & Klös

Okey, här kommer en till :)

4 kommentarer:

  1. Hihiii...vilken härlig tecknad serie!

    Känner du dig nå laddad inför Kalix....?
    För min del är det bara att acceptera att Mira inte hinner springa av sig sitt x-tra kilo...ibland är man lite väl optimistisk...

    Nåväl det går som det går....det blir då kul hur som helst!!

    Kramar / Helena

    SvaraRadera
  2. Nja jag skulle ljuga om jag sa att jag är laddad. Just nu far mina tankar mest till helgen efter utställningen... kullträffen :)
    MEN jag ser fram emot utställningen också, men mest för sällskapets skull.

    SvaraRadera
  3. Har missat läsa serierna , men måste börja göra det nu. Kram

    SvaraRadera
  4. Vi kan väl höras av när det närmar sig utställningen, eventuellt så kommer Krille att behöva våran bil. Det var pimlingspremiär i Svensbyn...han funderar på att fara dit med barnen, men som sagt var så kan vi väl höras av lite närmare!
    Kram / Helena

    SvaraRadera