måndag 22 februari 2010

Lagsprint eller skrapa tandsten?

Ikväll känner jag mig så väldigt anspråkslös vad gäller arbete och hushållssysslor :). Figo är nybadad inför utställningen till helgen. Tyvärr inföll det med lite väl kylslagen temperatur ute. Så idag har dom inte stått i hundgården, nej mormor och morfar har varit och hämtat "pojkarna" hem till sig. Där har dom nog myst och blivit bortskämda kan jag tro.

Jag ska ta och se över klorna och klippa dom, och om orken och andan faller på kanske jag kollar om han har tandsten att skrapa också. Men det sista sätter jag verkligen inom parentes, för visst är det skidor ikväll? Jo, det är ju lagsprinten för tusan. Figo tycker nog också att matte hellre ska se på TV än att bry sig om små petitesser som lite tandsten... och ställs lagsprint mot skrapa tandsten så är ju valet enkelt :)

1 kommentar:

  1. Jaa magpirr är bara förnamnet...för jag är i ungefär samma sits som dig...jag har till och med drömt att jag varit på utställningen redan... *ler*

    Det blir att jag åker med Veronica dit och hem får vi väl se hur det blir...
    Krille stannar hemma med barnen, det blir att fara och pimpla för dom om det inte är alltför kyligt....

    Jag och Mira är i grupp 9...så vi är inte i samma ring...lite synd...jag hoppas ju att jag hinner se er åxå!!
    I min ring så var det bara två grupper såg jag...grupp 3 och 9...men det kanske är stora grupper då istället.

    Ha det gott!
    Kram / Helena

    SvaraRadera